Освітній  напрям «Мовлення дитини» передбачає

засвоєння дитиною культури мовлення та спілкування, елементарних правил користування мовою у різних життєвих ситуаціях. Оволодіння мовою як засобом пізнання і способом специфічно людського спілкування є найвагомішим досягненням дошкільного дитинства. Мова виступає «каналом зв’язку» для одержання інформації з немовних сфер буття, засобом пізнання світу від конкретно-чуттєвого до понятійно-абстрактного. Мовленнєве виховання забезпечує духовно-емоційний розвиток дитини через органічний зв’язок із національним вихованням. Мовленнєва діяльність дітей дошкільного віку складається із різних видів говоріння та слухання, під час якої формуються мовленнєві вміння і навички. Вивчення української мови в дошкільних навчальних закладах національних спільнот передбачає залучення дітей інших національностей, які є громадянами України, до оволодіння українською мовою як державною на рівні вільного спілкування з іншими дітьми і дорослими, виховання інтересу та позитивного ставлення до української мови. Кожна освітня лінія Базового компонента дошкільної освіти завершується узагальненим визначенням результату освітньої роботи – сформованістю певного виду компетенцій.

Наші напрацювання:

2023 рік


2022 рік


2020 рік



Download
Дивовижний світ вітру.pdf
Adobe Acrobat Document 252.0 KB
Download
Інтерактивні методи розвитку мови.pdf
Adobe Acrobat Document 201.4 KB

Download
Україна і українська мова – єдині.pdf
Adobe Acrobat Document 161.9 KB
Download
Як забезпечити ефективність мовленнєвого
Adobe Acrobat Document 133.3 KB

Download
Як навчати дітей ставити запитання.pdf
Adobe Acrobat Document 115.9 KB